Почти всеки фитнес продава повече членски карти, отколкото трениращи може да посрещне.
Едно проучване на NPR (National Public Radio) в САЩ показва, че някои фитнес вериги имат огромна делта между продадените карти и физическия капацитет на залите. А именно: 6500 членски карти и само 300 места. И въпреки това, залите работят нормално. Това се дължи на естествената разлика между голямото желание на хората да тренират, и не толкова голямото желание да тръгнат към фитнеса, когато дойде време за тренировка. Поставянето на амбициозни цели за редовно трениране, не просто за няколко месеца, а за цяла година, не е просто целеполагане извън зоната на комфорта…то е понякога - целеполагане в зоната на илюзиите. Повече по темата за зоните на комфорт, дискомфорт и илюзии…и как да ги използвате в годишното си целеполагане – в новата книга на Майкъл Хаят – “Твоята най-добра година”, както и подкаст епизод 195 на “Сутрешното предаване за мениджъри”. iTunes: https://apple.co/2ERR1gf Spotify: https://spoti.fi/2rY6LGX Castbox: http://bit.ly/2St4FL6 Stitcher: http://bit.ly/2RlNP3c Google Podcasts: http://bit.ly/2Rjlnil Comments are closed.
|
Архиви
February 2019
|