Equinox Partners
  • HOME
  • TEAM
    • IN THE MEDIA
  • SERVICES
    • COACHING >
      • INDIVIDUAL COACHING
      • TEAM COACHING
      • COACHING CULTURE
    • Training for Managers
    • Inspiration Keynotes for Managers
    • INTUNITY COACHES®
    • Management Development Program
  • BLOG & PODCAST
  • Books
    • Cold Shower For Managers Book
    • The Way Of The Heart
  • CONTACTS

Два вида цели | Подкаст епизод 338

19/8/2019

0 Comments

 
Picture
Един от честите източници на проблеми в екипите е разминаването в очакванията. От мениджърите към хората в екипа. И обратното. За подравняване на очакванията се използват цели. Типичната грешка, която се появява тук е мениджърите да поставят високи цели за представяне, докато хората са все още в учебен режим.  С други думи, за да достигнат до целите за представяне, първо трябва да минат през достигане на определени учебни цели. 

Но това не се получава толкова гладко. Когато имате нови хора в екипа, или ротирате опитни на нови роли, инстинктивно сравнявате тяхното представяне с представянето на най-добрите. И там се появява разминаването в очакванията. Това разминаване води до фрустрация. До стрес. И в крайна сметка вероятно и до напускане на  хора, които са попаднали на мениджър с хамстерско дишане и импулсивни изблици. 

Решението е да направите отчетливо разграничение за двата типа цели: 

- цели за представяне – поставят се за всички дейности, за които хората знаят алгоритъма и вече имат опит с тях; 

- цели за учене/въведение – поставят се в стил “направи най-доброто, което можеш до еди кога си”. След това има ревю, обратна връзка и нов цикъл на “направи най-доброто до…”. 

Важно е тук да се отчете, че човекът с учебните цели не е на постоянен изпит. Но може да се чувства така, ако обратната ви връзка и въпроси са изпитващи, вместо подкрепящи и вдъхновяващи. Вдъхновяващи не означава позитивни. Вдъхновяващи означава откровени, вдъхващи надежда и създаващи усещане за заедност и приключение в работата. 

Ако е ясно какви цели са най-подходящи за хората в екипа, резултатите не закъсняват. Но както стартирах в началото, ако няма яснота за целите ще има разминаване в очакванията. И проблеми. Тези проблеми възникват и съществуват единствено и само със съдействието на мениджърите. И с поставянето на неподходящи цели. 
---
Книга "Студен душ за мениджъри" - http://www.equinox-partners.bg/cold-shower-for-managers-book.html

Аудио изданието на "Студен душ за мениджъри" - http://bit.ly/32V9xOv

Хаштаг на книгата в LinkedIn и другите социални мрежи:#книгастудендушзамениджъри

Еднодневно обучение за мениджъри "Мотивация и ефективна комуникация" -http://www.equinox-partners.bg/effective-communication-and-motivation-for-managers.html

3-месечни лидерски програми (само затворени по поръчка на една компания) -http://www.equinox-partners.bg/management-development-program.html
0 Comments



Leave a Reply.

    RSS Feed

    Архиви

    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    January 2019
    December 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    July 2017
    May 2017
    March 2017
    February 2017
    October 2015
    September 2015
    February 2015
    January 2015
    September 2014
    April 2014
    March 2014
    October 2013
    June 2013
    May 2013
    April 2013
    March 2013
    February 2013
    January 2013
    December 2012
    November 2012

    RSS Feed

__________________________________________
Copyright © 2011-2019, Equinox Partners Ltd. All rights reserved.

Политика за поверителност

  • HOME
  • TEAM
    • IN THE MEDIA
  • SERVICES
    • COACHING >
      • INDIVIDUAL COACHING
      • TEAM COACHING
      • COACHING CULTURE
    • Training for Managers
    • Inspiration Keynotes for Managers
    • INTUNITY COACHES®
    • Management Development Program
  • BLOG & PODCAST
  • Books
    • Cold Shower For Managers Book
    • The Way Of The Heart
  • CONTACTS