През 2003 година “Лего” бележи 30% спад на продажбите на годишна база, а през следващата 2004 с още 10%.
Бъдещето не изглеждало особено розово, дигиталните игри все повече отвличали вниманието на децата от продуктите на компанията...докато не се появил Мартин Линдстрьом и помогнал на мениджърите на компанията да обърнат курса в правилната посока, използвайки метода на “малките данни”. В едноименната си книга, Мартин Линдстрьом описва как чифт износени маратонки, собственост на 11-годишно момче от Германия помага на “Лего” да излезе от финансовата криза и много други истории, които дават нова перспектива за използването на малките данни. Повече по темата - в подкаст епизод 204 на “Сутрешно предаване за мениджъри”. #lego #smalldata #martinlindstrom #insight #manager #podcast #equinoxpartners Може да са абонирате за подкаста в следните платформи: iTunes: https://apple.co/2ERR1gf Spotify: https://spoti.fi/2rY6LGX Castbox: http://bit.ly/2St4FL6 Stitcher: http://bit.ly/2RlNP3c Google Podcasts: http://bit.ly/2Rjlnil Comments are closed.
|
Архиви
January 2021
|