В дългосрочен план хората винаги ще отговорят на очакванията към тях. Независимо дали са високи или ниски.
Как така се случва, че камериерка от 3-звезден хотел отива да работи в 5-звезден и с течение на времето повишава качеството на работата си? Вместо 5-звездният хотел да занижи стандартите си? Обяснението е много просто - освен че има високи стандарти, във втория хотел има и мениджъри, които се придържат към тях, независимо от нивото на хората, които се присъединяват. Дали е хотел, банка, производствена или ИТ компания - представянето на хората в дългосрочен план зависи най-вече от ръководителите на екипи и тяхната отдаденост. А не от зрелостта и опита на входното ниво. Мениджърите лесно може да се подхлъзнат по кривата на това, че представянето на екипите е ниско заради входното ниво. Това е вярно само в краткосрочен план. В дългосрочен - представянето на екипите съвсем точно отразява стандартите и очакванията на ръководителите на тези екипи. Отразява и тяхната способност да превърнат ресурсната ограниченост в плодородна почва за развитие на хората, а не в извинение и примирение с посредственото представяне.
0 Comments
Leave a Reply. |
Архиви
July 2024
|