Ролята на геймсторминга и груповия коучинг за разгръщане на предприемачески дух в компаниите27/10/2013 Скоро ни предстои пускането на нов продукт, наречен "Креативност & Иновативност: Развиване на предприемаческия дух в компаниите", който съчетава лекотата на "геймсторминга" с ефективността на груповия коучинг. "Геймстормингът" представлява набор от практики и умения за фасилитиране на креативно и иновативно мислене за постигането на конкретни бизнес резултати. Структурата му изключително много наподобява структурата на груповия коучинг, при който има същите три основни фази на работа: - дивергенция; - изследване; - конвергенция; Дейв Грей илюстрира този процес в книгата си "Gamestorming: A Playbook for Innovators, Rulebreakers, and Changemakers", която също съдържа много упражнения, използвани и в стратегическия коучинг при работа с малки групи и бордовете на компаниите.
0 Comments
Радваме се да споделим, че Мануела Станукова - Маня е най-новото попълнение към екипа на Equinox Partners! Маня е изключително слънчев, позитивен и мотивиран за високи постижения млад човек. Завършила Психология в Софийския Университет, впоследствие Мануела получава магистърска степен от University of Edinburgh, където следва Performance Psychology. И както съвременният бизнес коучинг води началото си от спорта и позитивната психология, така и кариерата на Маня води началото си от тези две направления. Аналогията между високите постижения в спорта и бизнеса не е случайна - опитът на Мануела минава през спорта, където дълги години е част от националния отбор по фигурно пързаляне, и през бизнеса - като част от HR екипите на Икономедиа и АИИ Дейта Процесинг. На пръв поглед този разностранен опит няма допирни точки, но благодарение на магистърската си програма, Мануела вярва, че оптималното представяне на хората в различни сфери на дейности има за основа едни и същи базисни елементи. Пожелаваме на добър час на Маня и много моменти на вдъхновение, удовлетворение и високи постижения! :-) В средата на октомври 2013 имахме удоволствието да проведем стратегически коучинг с 26 млади предприемачи от общо 9 държави, като посветихме 6 модула на бизнес моделирането. И всичко това - в полите на живописния Пирин. Основният фокус и резултат беше изкристилизирането на стратегия за бизнес развитието на 5 иновативни проекта. С помощта на предоставения аналитичен инструментариум и рамки предприемачите формулираха своите стратегии за "син океан", създавайки изцяло нови пазарни пространства. Както пишат и Чан Ким и Рене Моборньо в книгата си "Стратегията син океан", това е възможно да се реализира чрез преструктуриране на пазарните граници през шест алтернативни или взаимно допълващи се канала: |
Архиви
July 2024
|