Само няколко часа, след като Гери ми споделяше, че призванието и е да създава стойност за хората и света, а приходите са само страничен ефект...точно същото нещо казва и Джеф Уинър - CEO на LinkedIn. Перфектна синхроничност. И това в отговор на въпроса на журналиста Сорен Гордхамер, който започва с презумпцията, че "работата на всеки директор е да увеличава приходите и потребителите". Не. Работата на всеки директор е да създава стойност. Приходите са субпродукт на добавената стойност за потребителите. По този начин, културата и ценностите за създаване на стойност се превръщат в конкурентно предимство. Според Джеф. И според нас.
Следват няколко мъдри мисли от него за двата континуума в дневния ред на LinkedIn: 1) Преминаване от решаване на проблеми заедно с мениджърите към коучинг; 2) Преминаване от тактическо изпълнение към стратегическо мислене; При бързото разрастване на бизнеса, мениджърите в LinkedIn не могат да си позволят непрекъснато сами да решават ежедневните проблеми. Ясно е, че това го могат - иначе нямаше да се мениджъри - но новата динамика на пазара изисква от тях не непрекъснато да потушават пожари, а да коучват екипите си и да ги овластяват в самостоятелно вземане на решения. Явно работи. Положителните резултати са повече от очевидни. И както се казва във видеото..."it's really about coaching!" Така е в LinkedIn. Така е и при нас :-)
0 Comments
Leave a Reply. |
Архиви
July 2024
|