Трудно е да се създаде усещане за спешност за нещо, ако това нещо се дискутира само един път седмично или месечно.
Хората разбират кои неща в работата им са наистина важни и трябва да им се обърне внимание, едва след като мениджърите им говорят по-често за тях и обсъждат прогреса им на по-кратки интервали. Колкото са по-кратки интервалите, толкова са по-фини детайлите, които се обсъждат. Така намалява риска да има неприятно изненадани. В по-честите ревюта няма толкова усещане за взаимни обвинения, а по-скоро има усещане за спешност и взаимна подкрепа. Нека да поговорим за това и утре. -- Книги от Пламен Петров - "Студен душ за мениджъри", "Паркирай егото" и "Бариери пред промяната - как мениджърите ги преодоляват заедно с екипите си" - https://www.equinox-partners.bg/books.html --- 3-месечна програма на Equinox Partners Ltd за развитие на ключови мениджърски умения (в цялата страна по индивидуална заявка) - http://bit.ly/2Idlg3S
0 Comments
Leave a Reply. |
Архиви
July 2024
|