При смяна на ръководството на даден екип, не е рядко това да се случва заради недобро предишно управление и лоши резултати.
Новият ръководител идва с мисия да подобри положението. Но една от най-големите грешки, които може да направи новият мениджър е да злослови на висок тон за предишното управление. Както виждаме, това се случва по часовник при смяната на всяко управление в политическия живот. То си има съответните последици – разделяне на лагери, горене на всякакви мостове и излишно перчене. Но в бизнеса, трябва да се отчете, че предишното управление е свършило толкова, колкото може. Без да се залива с конски дози критика. Критика, която реално се чува от настоящите членове на екипа, а не от тези, към които е действително насочена. Злословенето към предишното управление уронва доверието не към предишните, а към настоящите мениджъри. -- Книги от Пламен Петров - "Студен душ за мениджъри", "Паркирай егото" и "Бариери пред промяната - как мениджърите ги преодоляват заедно с екипите си" - https://www.equinox-partners.bg/books.html --- 3-месечна програма на Equinox Partners Ltd за развитие на ключови мениджърски умения (в цялата страна по индивидуална заявка) - https://www.equinox-partners.bg/management-development-program.html
0 Comments
Leave a Reply. |
Архиви
July 2024
|